onsdag 5. januar 2011

En tid for flere skatter


Jeg nevnte tidligere at min far kom med en fin
presang i romjulen og nå skal dere endelige
få se bilder av de nye skattene mine.


Gaven bestod at et gammelserveringssett,
som kommer fra opprinnelig fra Villa Skjoldnes.

Serveringssettet består av en liten mugge, to
serveringsskåler, et stort serveringsfat, en sauseskål,
fløtemugge og en sukkerskål.


Jeg ble veldig glad for denne gaven, problemet
er bare hvor jeg skal få plass til alle tingene.
For aller helst vil jeg ha tingene fremme, slik at
jeg kan nyte de hver dag.


Så derfor har kaffesettet havnet til pynt
på gjestetoalettet.




Serveringsfatet er klart min favoritt,
det er så fint å ha det stående på
salongbordet fyllt med lys og annen pynt.

Jeg er så heldig som har en pappa, som vet at
jeg er svak for gamle ting. Tusen takk, pappa!

4 kommentarer:

  1. Så heldig du har vært....kjempe flotte ting...jeg fikk til jul noe gammelt....og ble veldig glad for det.....
    Tusen takk for koselig hilsen ......kjekt du likte teppe....
    Ha en kreativ kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Var utrolig fine ting du fikk av onkel, og kjekt å se at enkelte gaver fra oss har sneket seg med på noen bilder:) Var kjempekos å komme på middag til dere i romjulen, var det første skikkelige måltidet jeg hadde spist på lenge pga all sykdommen.
    Gleder meg til vi ses på lørdag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Fine ting. Det står ein del slike arvegods i huset til min pappa.....

    SvarSlett
  4. Nydelige ting.
    Der var du heldig.
    Likte også serveringsfatet veldig godt.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...