søndag 16. januar 2011

En tid for ferdigsydd kjøkken



Disse vimplene var det første jeg lagde.
(Bare se for dere hvor fint det hadde vært hvis disse karmene hadde vært hvite..hint..hint.)



Neste syprosjekt var denne duken, som selvfølgelig
måtte passe til vimplene.




Deretter kom denne fine stoffposen, som er vel
den tingen jeg er mest fornøyd med.




Og så ble det sydd en liten lyspose, mest for
å prøve ut ulike størrelser på stoffposene.




Her ser dere det siste innenfor kjøkkenkolleksjonen min,
grytekluter med vatt i midten, skråbånd og hemper.
Bortsett fra noen skjeive sømmer, ble det ikke
så verst. Men nåde de som tar disse i bruk, etter min
mening bør de få henge til pynt en liten stund i hvert fall.




Ha en fortsatt fin søndag!

8 kommentarer:

  1. Kjempeflott kjøkkenkolleksjon, nå er det stua sin tur?
    Tusen takk for hyggelig hilsen og din stemme i blogg-awarden, det satte jeg utrolig stor pris på. ☺
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Så flotte ting du har laget, Sissel! Likte spesielt godt de to stoffposene. Du burde sy og selge på Epla! :)

    Ønsker deg en glad søndag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Så fine ting.....
    Takk for kommentar...men du kan ikke parkere symasinen...jeg har sydd noen år da...det må du huske min venn.....du ER FLINK

    Har dere bestemt dag?
    Gleder meg
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  4. Hei:)

    Så utrolig mange fine ting du har laet!! Jeg er ikke mye venn med symaskinen for tiden:(

    Sorry sent svar men vi brukte en mdf plate 16mm og kroker med litt lang bøy.. Tegnet først opp hvor vi ville ha krokene, vi valgte skrått for da ble det best plass til snellene. Borret litt ned i mdf'en og skrudde inn krokene.. Krokene er litt for lang så de gikk igjennom platen bak, men det bare skar han vekk med vinkelsliper..

    Natti natt.

    Klem T

    SvarSlett
  5. Så flink du er - jeg bør også startet et syprosjekt - har jo tross alt anskaffet meg en symaskin:-) Kun kjøkkengardiner og noen rare hjerter er produsert hittil. Tida strekker ikke til, eller hvis jeg kutter ut å blogge rekker jeg kanskje noe anna.-D

    Har ikke brukt smykker på Sofie av samme grunn som dere, men nå får vi se om det går bra. Det er jo stas å bruke det man får også.

    God mandag - det er snart - så nattiklem

    SvarSlett
  6. Flotte stoffer, vakre kombinasjoner. Liker masse!

    SvarSlett
  7. Kjempefin kjøkkenserie.
    Likte godt stoffposene. Tror jeg også skal prøve meg på noen sånne.
    Ha en finfin kveld:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...