lørdag 15. januar 2011

En tid for en luftetur


Siden prinsessen nå har vært inne i nesten 2 uker,
var hun i dag klar for en liten luftetur. Så da ble
det en liten shoppingtur på Lagunen.

Jeg startet som alltid med en tur innom Fretex,
i håp om å få tak i flere Norgesglass og litt gammelt
bestikk. Men som forventet hadde de ingen av delene.
Så moralen er å kjøpe mer når de først har det inne
og ikke satse på at de ikke går tom med det første.

Men en liten vårblomst fikk bli med hjem, så får
vi se om jeg klarer å holde liv i denne i mer enn
en uke. Jeg eier absolutt ikke grønne fingre.


Men jeg fant denne fine lysholderen i en butikk
på Lagunen, til den nette sum av 5 kroner. Jeg
kjøpte to stykker og håpet på at de passet til
Norgesglassene som jeg har på kjøkkenet, men
den var nok dessverre litt for lang. Men heldigvis
hadde jeg et stort glass på lager, og der passet den
perfekt. Kjekt når man finner sånne fine ting til
en så billig penge, kjekt med salg når
man har øynene åpne!

Nå venter litt kvalitetstid på syrommet, så
får vi se om det kommer noe godt ut av det.

Ha en fin lørdag!

2 kommentarer:

  1. Norgesglass er fine greier :-)Godt å komme seg ut litt ja. !4 dager er lenge å være inne, har selv bare vært utenfor døren når jeg har vært hos legen siste ukene.
    Akkurat idag gjør det jo ingenting å være inne da :-)Ønsker deg god arbeidslyst på syrommet :-)

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Tenker det var deilig å få luftet seg litt:-)
    Synd du ikke fant noe på Fretex. Norgesglass har de jo hatt en del av i det siste, men det er typisk at de er utsolgt når man vil ha det...

    Håper du har fått sydd litt, snuppa:-) Best å legge seg litt i hardtrening før du skal treffe Lappeline, hi, hi.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...