torsdag 23. desember 2010

En tid for trekning av julelotteriet


I går hadde jeg en fridag, så da var vi på
besøk i Pepperkakebyen. Det blir liksom ikke
jul uten en tur innom her, det er da den gode
julestemningen kommer hos meg.

Nå er juletreet pyntet, huset er ryddet, kjøkkenet
er vasket, julekakene er kommet i kakeboksene,
pepperkakehuset pyntet, så da kan julefreden
senke seg.



Nå skal jeg kose meg med et glass rødvin,
men først skal vinneren annonseres.


Og vinneren av den fine notisboken ble:
Min "gamle" klassevenninne, Birgit!


Gratulerer så mye, vennen! Send meg adressen din
på mail, så sender jeg deg gaven i løpet av romjulen.

Ha en fin kveld alle sammen!



4 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren!
    Ønsker deg en riktig god jul, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Birgit - og god jul til deg, Sissel! Her har vi i allefall finfin GG-duk på kjøkkenbordet som skaper julestemning. ☺

    SvarSlett
  3. Juhuuuuuu!!!! Endelig var det min tur å vinne en trekning! Og det på selveste dagen før dagen! Tusen takk, kjære Sissel! Faren til min kommende sønn mener at en notatbok vil komme godt med nå som ammetåken kommer sigende... ;)

    God jul til deg og alle dine lesere!

    Klem fra Birgit

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...