torsdag 9. desember 2010

En tid for å pynte ute


Jeg synes at det er fint med litt julelys ute også,
så da er veldig kjekt at mannen i huset laget
dette overbygget for et par å siden.




Det er spesielt fint å komme hjem om kvelden
å se disse lysene i mørket, for da ser det
ut som Perleporten.




I sommer ble husfargen endret fra "hytterød" til
lys grå, og da ble inngangsdøren malt sort.
Og det har vi ikke angret på, spesielt siden jeg 
 synes at den nå ser ut som en hvilken som helst
dør i London.

Og selvfølgelig må den fine døren også bli
pyntet, så da endte jeg opp med denne kransen fra Kid.




Og her ser dere hvorfor jeg ikke har vært så aktiv
på bloggen i det siste, for her i huset går det i
produksjon av hjerter. Har laget mange hjerter
i ulike farger og størrelser, men de skal dere få
se bilde av senere.

Ha en finfin torsdag!

5 kommentarer:

  1. Kjempe fint utenfor hos deg ....koselig med lysene rundt.....hjertene var jo kjempe fine ...nå ble jeg inspirert til å sy....men her må gjøres litt forsømt arbeid fra barnehagen...
    Ha en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Så koselig.
    Vi har også julelys og krans på døra.
    Det er fint med lys ute, så lenge de ikke er i alle mulige farger, og står å blinker...he he
    Den døra så skikkelig eksklusiv ut i sort.
    Kjempefint hjerte også. Gleder meg til å se resten.

    SvarSlett
  3. Så koselig det var utenfor hos deg! Og stilig med svart dør!
    Knallfint hjerte du har laget! Vil gjerne se mer:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Det ser skikkelig fint ut hos deg. Selv har jeg dessverre ikke et slikt overbygg, men pynter på trappen med litt grønt og lykter med levende lys.
    Koselig å komme hjem til.

    Lykkeliten

    SvarSlett
  5. For en koselig velkomst! Fin-fin Londondør og søte hjerter.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...