søndag 5. desember 2010

En tid for å pynte treet


Da var årets siste julebord over, og julen
nærmer seg med større og større skritt.

På fredag hadde jeg fri fra jobben, så da ble
det enda mer shopping. Var innom en blomster-
butikk for å kjøpe svibler, og kom ut igjen
med både blomster og en stor gren med
trollhassel.



Så i går ble denne greinen pynter med epler
og noen fine sopper fra Kid. Jeg er veldig
fornøyd med resultatet, selv om
greinen kunne vært litt mer formelig.
Men sånn er naturen, uregjerlig med likevel
sjarmerende.


 
I dag blir det sikkert noe søndagsshopping,
må få fatt i noe stoff til mitt neste prosjekt.

Ha en fin 2. søndag i advent!

5 kommentarer:

  1. Jeg synes greina var tøff!

    SvarSlett
  2. Fine bilder hos deg...har også en grein men den henger i taket.....søndags shopping vet bergen storsenter er åpen men andre...må ta turen i morgen tenker jeg

    Ha en fin søndag

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Så fint det ble med sopper og epler. Det er skikkelig trollhasselfeber i bloggeverden for tiden, tror alle har fått seg en unntatt meg ;D *♥*

    SvarSlett
  4. Så fint dette ble ! Soppene var jo helskjønne :-)

    Ønsker deg en fiiin dag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...