lørdag 25. desember 2010

En tid for nye naboer


Må bare vise et bilde av det fine
sinkhuset jeg fikk i går. Vel, jeg må
innrømme at jeg har kjøpt det selv, men
det er en julegave fra min bestemor.


Jeg fant ut at de lille sinkhuset mitt trengte
en nabo, slik at det ikke ble så ensomt.
Målet er jo å få en lite sinkbygd til slutt,
for en by tror jeg ikke at jeg har plass til.



Jeg håper at alle hadde en fin julefeiring i går,
det hadde i hvert fall vi. Både små og store
var fornøyd med gavene, men antall gaver
minker med alderen har jeg forstått...


I dag blir det fullt hus her hos oss, for i
dag kommer min svigerfamilie i middagsbesøk.
Så i dag blir det husarbeid og matlaging, vel jeg
tar huset og mannen tar maten. Men først
frokost og kanskje en liten tur ut i snøen.

Ha en finfin juledag!


5 kommentarer:

  1. God jul, vennen! Ble litt småbekymret når du skrev 'nye naboer', ble litt redd for at dere hadde skiftet oss ut!:) Kjekt at dere hadde en fin kveld i går, det hadde vi også. Vi hadde fullt hus, men nokså tidlig kveld, det var litt deilig det også. Marie har fått ski og kjelke og er helt i hundre, kjempegøy! Snart skal vi til min far på julebesøk. Kanskje vi sees disse dagene?:) God klem til hele gjengen!

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en god jul ♥

    Zinkhuset var kjempefint. Jeg fikk også kjøpt meg 2 til jul! Skal legge ut bilder av de senere i jula :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Lykke til med byplanlegginga og fortsatt god jul!

    SvarSlett
  4. Det var et fantastisk sinkhus. Jeg synes det må bli mye koseligere med en landsby enn en hel by.

    Vi hadde også en fantastisk julaften, og jeg tror alle satte pris på gavene de fikk.

    En fortsatt god jul til deg og dine.

    Klem

    SvarSlett
  5. Så flott! Alltid greit å besørge egne julegaver selv:-)

    Ha en fortsatt god jul!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...