tirsdag 28. desember 2010

En tid for (mer) juleferie


Etter og hatt fri i noen dager, var det tilbake på jobben
igjen i dag. Men heldigvis var det kun for en dag,
for nå er det ferie helt til neste år  (og det er
deilig å tenke på, selv om jeg skulle ønske at det var
mer enn en liten uke til det nye året!!)



Bilder fra en "søndagstur" i nabolaget.



I morgen er det middagsbesøk hos oss, så i dag er
det baking som står på planen. Jeg holder på å lage
en Oreokake for første gang, så jeg er veldig spent
på hvordan det resultatet blir. Og siden jeg aldri har
smakt det heller, har jeg ikke noe å sammenligne det
det med. Håper at det samme gjelder for gjestene..

Ellers har jeg et nytt langtidsprosjekt på gang,
men det skal dere få høre mer om i morgen.

Ha en finfin romjulstid!

2 kommentarer:

  1. Heldige deg som har ferie igjen ...skal 2 dager på jobb men så er det fri....stille dager på jobb
    Gleder meg å se prosjektet ditt.... holder også på med bunad her men det er til en som er komfirmert......uff det skulle jeg ha gjort noe med også...har vel ikke tid til å gå på jobb egentlig hi hi
    Ønsker deg fine fridager
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Her har vi hatt fri siden lille juleaften og jeg kjenner at det faktisk hadde vært greit med en dag på jobb.... 3 unger og alt for kaldt vær, det blir litt....hektisk innimellom. Nå har Simen i tillegg blitt sjuk.. MEN - det er godt med et skikkelig avbrekk fra hverdag, da blir det så godt å komme i gang igjen.

    Håper det gikk bra med kaka di:-) Og kjempefine bilder i innlegget under ♥

    Ha en fin dag. Klem Lisa

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...