onsdag 1. desember 2010

En tid for mer jul på kjøkkenet!


Jeg skrev i går at jeg så gjerne skulle hatt
noen røde stolputer på kjøkkenet. Og siden jeg
har verdens beste mann, klarte jeg å overtale
han til å stikke innom Kid på vei hjem fra jobb.


Og jeg synes at det blir riktig så koselig her nå.
Og bare se for dere så fint det blir til neste jul,
for innen den tid skal vinduskarmene være hvite.


Men nå må jeg gjøre meg klar til å gå, for jeg skal
på besøk til en god bloggvenninne sammen
med FruFly!

Så ha en fin kveld alle sammen!

(PS! Unnskyld den dårlige bildekvaliteten, jeg skylder på dårlig lys og dårlig kamera!)

6 kommentarer:

  1. Kjempe koselig ble det hos deg...kjempe fine puter.
    Ønsker deg en fin og koselig kveld sammen med FruFly og så den andre koselige damen som jeg tenker du skal til.
    Kos deg

    Klem Lappeline

    SvarSlett
  2. Koselig jule-kjøkken, Sissel:)
    (Ps: Har et par sandkake-former til deg. Håper du dukker opp neste helg på Garasje-Loftet:-)

    SvarSlett
  3. så koselig julekjøkken, og der var den fine kristornpynten igjen *sukk* så fin! *♥*

    SvarSlett
  4. Kjempefin kjøkkenkrok du har!! og snill mann må jeg si ja ; )
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. For et koselig kjøkken. Fikk lyst til å flytte inn dit :)

    SvarSlett
  6. Den var så skjønn den lille tavlen din =) Ha en koselig kveld sammen med bloggevenner og takk for titten her hos deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...