mandag 13. desember 2010

En tid for Lucia


Det er 5. klassene som har ansvar for St.Lucia feiringen
på skolen, så da var det bare til å sette i gang med
storproduksjon av Lussekatter.

Så da ble 3 deiger satt til heving og små og store hjelpere
ble kalt inn. Vel, fullt så gale var det ikke....
Men vi fikk besøk av min mor, min søster og min
herlige niese Ingrid og det er sant at vi hadde 3 deiger.


Så her ble det laget Lussekatter i alle fasonger og størrelser


Og som dere ser så ble det riktig med bakst,
så det blir nok Lussekatter til kvelds i dag.

Ha en fin mandag!

PS! I morgen er 10 dager til jul, så da er tid for et lotteri!!

4 kommentarer:

  1. Oj, så dere har bakt! Imponerende!

    Randi var forresten innom her i formiddag og hadde med et par gamle sandkakeformer til deg. Så de ligger her og venter på deg:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Mmmm hva dere har bakt...de så kjempe gode ut
    En ivrig gjeng....
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem til deg

    SvarSlett
  3. wow så masse fine lussekatter! imponert :) *♥*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...