onsdag 22. desember 2010

En tid for julepynting



Disse fine pepperkakene kjøpte jeg på juleavdelingen hos
Harrods når vi var i London i høst. Herlig med en egen
juleavdeling, men jeg kan love dere at det meste av
julepynten der var ganske glorete.





Disse to ble med hjem etter turen til London i fjor.
Begynner å bli en tradisjon dette...




Her i huset er selv vinflaskene pyntet til jul.
Men jeg kan røpe at vi ikke har kommet særlig
lengre enn det. I dag er den store pyntedagen
hos oss, så snart skal juletreet få komme inn
i stuen. Først skal jeg bare løpe gjennom huset
med en støvklut og kanskje skvette litt grønnsåpe
i krokene...

 

Julekortene strømmer inn og de er jo en fin
dekorasjon i seg selv. Det er så koselig å
julehilsner fra fjern og nær, familie og venner.

Ha en fin pittelille julaften!

PS! Minner dere på at i morgen er det trekning i julelotteriet!!

6 kommentarer:

  1. Kjempeskjønne pepperkaker!
    Endelig er alle gavene i hus her, og det er utrolig deilig:-)
    Huset er heldigvis stort sett pyntet, det er bare grådig rotete! Får
    ta meg en shinings når ungene har lagt seg.
    Lykke til med pyntingen!Håper vi får se noen bilder av det julepyntete huset:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hihi! Viktig å pynte vinflaskene ;) Mine er støv på, visst viktig det også :)
    Akkurat ferdig med juletrepynting, og jepp det ser ut akkurat som i fjor.

    SvarSlett
  3. Koselige bilder og flotte pepperkaker
    Ha en fin kveld
    Kos dere med pyntingen

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Så koselige pepperkake figurer :-)

    Ja vi er heldige som både har vannet med is på og Fretex i nærhetene. Vi kjøpte 3 par skøyter til 150 kr, helt genialt.

    Ønsker deg også en fin førjulstid!

    Mange klemmer!!!

    SvarSlett
  5. Julepynta vinflasker!? Ja, da er alt på stell. ☺

    SvarSlett
  6. God jul! Håper jeg vinner litt i det der lotteriet :))
    KlemKlem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...