tirsdag 14. desember 2010

En tid for julelotteri

Siden julen nærmer seg med stormskritt,
er det på tide med et julelotteri.

Jeg skrev ved forrige give-away at neste premie allerede var i hus,
og at jeg godt kunne tenke meg den selv.



De som har fulgt meg en stund vet at jeg er svak
for  "KEEP CALM AND CARRY ON" ting.
Så da er det vel ikke rart at jeg falt for denne fine
notatboken, som jeg fant hos Berthas Oldebarn.

Skaff dere lodd på følgende måte:

1 lodd - kommentar
1 lodd- følger
1 lodd - link

Trekningen skjer dagen før den store dagen, 23. desember!

LYKKE TIL!!!

26 kommentarer:

  1. er såklart med :) 3 lodd til meg takk *♥*

    SvarSlett
  2. Så fin den er. Jeg er med. Nå får jeg ikke til å legge meg til som følger enda pga teknisk feil, men jeg skal gjøre det så fort jeg får muligheten, så 3 lodd på meg :)
    Ha en fin tirsdagskveld.

    SvarSlett
  3. Hei min venn!

    Jeg tar tre lodd er jo følger.... teller det???
    vaskingen springer ikke fra oss gjør den vel...
    Kos deg med god samvittighet med syingen.Nyt det.

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  4. Juhuu! Kjempekjekt Eg er iallefall med. 3 vinnerlodd takk!:)

    SvarSlett
  5. Helt klart rett tid for et lite lotteri, ja. Nå vil jeg ha julegaveeeeeeer. ☺

    3 lodd til skrikebøtta.

    SvarSlett
  6. Hei på deg:)
    Drister meg til å prøve lykken - men får ikke til den linkinga da!

    Har vært følger en stund og herved kommentert - så da blir det vel 2 lodd på meg?

    Flott premie du har:)

    Klem fra Mimmi:)))

    SvarSlett
  7. Så gøy! Tar tre lodd!
    Og tusen takk for koselig julekort og nydelig hjerte, snille du! Sara syntes det var kjempefint og, og har funnet en perfekt plass til å henge det:-)

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei Skjønne deg! Er bare innom for å si tusen takk for en veldig fin kommentar på bloggen min. Det betydde enormt mye for meg! Ønsker deg en riktig god jul og et fredlig godt nyttår! Vi blogges! ; )
    Stor juleklem fra Cecilie
    PS; Den var rålekker den premien - så tar 2 lodd i slengen, for kommentar og følger!

    SvarSlett
  9. Tøff gave. Jeg har linket til julelotteriet på bloggen min og herved kommentert, så da bestiller jeg to lodd. :)

    SvarSlett
  10. Kommenterer, er følger og legger lenke fra fb. Så får du vurdere om det skal telle for en ikke-blogger.

    Ønsker deg en deilig siste-uke-før-jul! :)

    SvarSlett
  11. Jeg er gjerne med, og tar 3 lodd. Følger deg og her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/12/vinn-notatbok.html

    Krysser fingrene!

    Ha en vakker adventstid!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  12. Jeg tror jeg må følge det mottoet fram til jul, med alle tingene jeg ser burde gjøres. Tar to lodd, følger deg også. :)

    SvarSlett
  13. Åååå den vil jeg ha!!! To lodd på meg:)
    Klem

    SvarSlett
  14. "En tid for alt" av Karl Ove Knausgård er en av mine favorittbøker, så denne bloggen vil jeg følge! ;-) 3 lodd til meg! God jul!

    SvarSlett
  15. Hei.Kjempestilig bok:)
    Jeg tar 1 lodd.
    God jul.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  16. 3 lodd til meg og så arti at jeg fant deg! Hadde lagt meg til som følger uansett jeg, uavhengig av giveawayen :)

    SvarSlett
  17. Oi, jeg vil gjerne være med!
    Trekker 3 lykkelodd, jeg :) Har vært følger en stund allerede (og elsker bloggnavnet ditt :D), kommenterer her nå, og link kommer om få strakser :)
    Ønsker deg ei herlig jul(-einnspurt) :D

    SvarSlett
  18. Hei, kjempestilig bok! jeg tar gjerne et lodd!

    SvarSlett
  19. Den var fiiin.
    3 lodd til meg!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med i trekningen med to lodd for følger og kommentar! :)

    Ønsker deg ei riktig god jul!
    Klem

    SvarSlett
  21. Kjempe fin premie og super flott blogg. Blir veldig gjerne med. Linket til fb + kommentar og får vel da 2 lodd. Mvh thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  22. Så gøy ed den fine premien, legger meg som følger når her ved pc'en min, skriver fra telefonen nå :-)) 2 lodd til meg. Juliewaaler98@gmail.com

    SvarSlett
  23. Prøver lykken hos deg. Jeg er ny i denne blogge verden og jeg koser meg med så mye fint å se. Jule hilsen fra Stinteveien@gmail.com. Det blir 1 lodd og tvi tvi alle sammen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...