fredag 24. desember 2010

En tid for jul


Jeg tror vi har tidenes største juletre,
kanskje litt i største laget. Men vi skal jo
heldigvis ikke gå rundt det, så da går det greit.



Her i huset er det pyntet med nisser i alle størrelser
og fasonger. Liker spesielt den "pønkernissen",
som prinsessen har laget for mange år siden.
Nissene i gyngestolen er det min mor som har laget,
og de er det alltid kjekt å hente ned fra loftet.


Engler er også en gjenganger her i huset, noen
er "kjøpeengler" og noen hjemmelagde.


Nå har dere fått sett litt av hvordan vi har pyntet til jul.
En god blanding av nytt, gammelt, kjøpt og hjemmelaget,
akkurat sånn det skal være etter min mening.

Om ikke lenge skal vi i kirken, noe som gir en god
start på julen. Senere blir det julefeiring hos mine
foreldre, hvor vi blir 10 små og store rundt bordet.
Gleder meg til en fin julefeiring med mine nærmeste.

Ønsker dere alle en fin og fredfull julefeiring!

1 kommentar:

  1. Så fint du har pyntet, Sissel:)
    God jul til deg og dine...
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...