søndag 12. desember 2010

En tid for hjerter

Som jeg skrev tidligere i uken, har det vært
storproduksjon av hjerter her i hjemmet.



Stoffet kjøpte jeg på Åhlens, mens tråd, bånd og vatt allerede
befant seg på syrommet. Så dette blir både noen fine
og økonomiske julegaver.


Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt lei av
å brodere "god jul", så nå har jeg begynt på produksjon
av litt mer helårshjerter. Men de skal dere få se
bilder av senere...

I dag blir det baking til Lucia og middagsbesøk
hos svigerfar, så da er det bare til å ta fatt på
bolledeigen.

Ha finfin 3. søndag i advent!



6 kommentarer:

  1. Kjempe fine er hjertene dine og produktiv er du.....litt baking,pynting,shopping og pulsvarmer strikking blir det her.

    ha en fin søndag du også

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Så koselige hjerter.
    Kjempefine gaver.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Sjarmrende hjerter! Her går symaskina i dag, produksjon av brødposer som julegaver. Kjenner jeg også begynner å bli litt lei av å lage det samme omigjen og omigjen, selv om stoffet varierer. Ha en flott søndag.

    SvarSlett
  4. Så flotte hjerter! Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  5. Toppen fine hjerter du har gjort! Du er flink, klem klem!

    SvarSlett
  6. Skjønne hjerter:) Lin er så pent, dette var virkelig noen fine julegaver:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...