fredag 17. desember 2010

En tid for en strømpe eller tre



De siste kveldene har blitt tilbrakt sammen
med min gamle og skrale symaskin.
Jeg har gjort et forsøk på å lage julestrømper,
men sammenlignet med andre sine er dette
virkelig amatørmessig.




Julestrømpene er laget til tantebarna mine, og de
skal blir fyllt med gotterier, rosiner og lignende.
Strømpene er merket med E for Elise, S for Sander
og D for David.


Nå som jeg har forstått "prinsippene",
er det mulig at jeg prøver meg på en mer
avansert versjon neste gang.

Ha en fin dag!



3 kommentarer:

  1. Kjempefin jule-strømpe:) Du får det til du! Og det beste av alt...oppi den er det jo plass til massevis av godis:-))

    (Takker for hyggelig hilsen:)

    Klem..

    SvarSlett
  2. De var jo kjempefine.
    Du har all grunn til å være fornøyd.
    Det blir ofte sånn at man føler det man selv lager ikke er like fint som andres,
    Men disse strømpene var virkelig fine.
    Tantebarna kommer nok til å bli kjempeglade.
    Ha en god helg:)

    SvarSlett
  3. Kule strømper! Kan røpe at jeg også har sydd julestrømper, mine første. Er ganske stolt serru, derfor jeg skriver og skryter om det mens jeg egentlig burde skryte enda mer av dine flotte strømper. Strømpene mine er julegaver og kan ikke vises fram før etter julaften. ☺

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...