fredag 31. desember 2010

En tid for årets siste dag!


Da har vi kommet til årets siste dag,
et år som for meg har gått alt for fort.
Jeg skulle ønske at vi av og til bare
kunne stoppe tiden, for det er så mye
jeg skulle ha gjort i det året som har rast forbi.


Men nå får vi en mulighet til å starte
et nytt år, med blanke ark og nye fargestifter.
Jeg har mange planer og ikke minst drømmer,
så får vi se om lykken står meg bi.


I året som har gått har jeg fått bli kjent
med noen utrolig skjønne bloggedamer jenter.
Dere har gitt meg så mye, både av inspirasjon,
motivasjon og gode ord!! Dere skal vite
at jeg sitter stor pris på dere alle!

En spesiell takk til Randi, som har gitt meg disse
fine sandkakeformene. Tusen, tusen takk!


Denne nyttårsaften skal feires hjemme,
noe som vi ikke har gjort på noen år.
Vi har ringt på til alle de nærmeste naboene
og invitert de hjem til oss for en felles feiring.
Så får vi se hvor mange som dukker opp.

Håper alle dere får en fin feiring i kveld.
Tusen takk for året som har gått,
gleder meg til å følge dere til neste år!

Stor klem!



4 kommentarer:

  1. Tusen takk for det du har gitt meg også
    Gode kommentarer og gode ord ....en fast følger er du og det gleder meg.....
    Kanskje vi treffes i 2011 ...hadde vært kjekt
    Ønsker deg og dine en fin feiring av det nye året.
    Godt nyttår
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Hei vennen! Så fine bilder og koselig pynt! Jeg gleder meg til i kveld! God klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei, gode Sissel! Et godt nytt år ønsker jeg deg og dine! Måtte 2011 bli et positivt år med mange flotte opplevelser og gleder for deg!
    Tusen takk for alle koselige hilsener fra deg gjennom 2010! Ser frem til å fortsette å følge deg gjennom bloggen din i 2011!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Et riktig godt nyttår til deg og dine.

    Tiden går så altfor fort og det er viktig å gjøre riktige prioriteringer. Det vil jeg bli enda mer bevisst på i 2011.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...