søndag 14. november 2010

En tid for å sy julen inn...

For de som har fulgt meg en stund, husker kanskje
jeg annonserte rundt påsketider at jeg skulle ta
fatt på å brodere nok en adventskalender.

Det har tatt sin tid, men nå er den endelig ferdig!!

Jeg kan love at det ligger en del timers arbeid
bak denne kalenderen, og derfor har det gått
litt i rykk og napp. Jeg trodde at jeg hadde så god
tid på meg, siden jeg startet på denne i påskeferien.
Men nå nærmer det seg 1. desember med stormskritt,
så da var det bare til å brette opp ermene.

Så i helgen har jeg sydd for harde livet for å
bli ferdig, slik at jeg kan starte på nye
prosjekter med god samvittighet.

Denne kalender skal henge på veggen hos
en liten hjerteknuser, lille Leon på 2 år som er
sønnen til min kusine, Monica.

Så denne kommer i posten til dere snart,
håper den faller i smak!

Ha en fin uke!

10 kommentarer:

  1. Et fantastisk stykke arbeid, hurra for den!
    Tusen takk for premien, som kom i går. Alt er tatt i bruk.:-)

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært!
    Jeg kan se at dette har vært et tidkrevende arbeid, skikkelig fin ble den.

    Nå kan du kose deg med andre prosjekter frem mot jul, og Leon har en fin kalender å kose seg med.

    Ønsker deg en fin uke og håper du blir med på feiring inne hos meg.

    SvarSlett
  3. Nydelig fin Sissel.....du er flink...heldig er den lille karen som får denne.Du er snill.
    ønsker deg en fin ukestart.
    Klem lappeline

    SvarSlett
  4. Den var utrolig fin! Flink du!! Ha en fin uke, klem Cecilie

    SvarSlett
  5. Wow, så flink du har vært! Nydelig kalender! En sånn kan jeg bare drømme om å sy....

    Heldige, lille Leon:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Tuuusen takk Sissel, den er helt vanvittig fin!! Nå gleder vi oss så mye til 1. desember så vi får hengt den opp:)

    SvarSlett
  7. Du verden, så flink du har vært - det må ha vært masse arbeid! HA en fin mandag!

    SvarSlett
  8. Den var jammen flott... Heldige Leon:)

    SvarSlett
  9. WOW! Den ble kjempefin, så flink du er :) Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til sånt. Broderte ting er bare nydelig.
    Nå sliter jeg nok med å strikke en enkel hals til gutten min, he-he, det er rett og vrant om en an og hulter til bulter :O -heldigvis skal jo mesteparten av halsen være skjult under parkdressen/jakka så jeg får håpe jeg klarer å strikke siste delen øverst sånn nogenlunde pent ;)*♥*

    SvarSlett
  10. Du verden for en innsats du har gjort. Dette var en nydelig adventskalender.

    Uttrykket om å sy julen inn var slett ikke dumt, og jeg kan vel si at jeg perler julen inn.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!