mandag 29. november 2010

En tid for snikpynting


Vi pleier ikke å pynte til jul før på lille julaften,
men i år klarer jeg ikke å vente så lenge.
Jeg lar meg påvirke inspirere av andre
bloggere, som allerede har begynt med å ta
frem julepynten.




Et par greiner med kristorn skaper alltid
god julestemning, så den er allerede på
plass i huset. Til og med en liten
kvist har funnet sin plass på gjestetoalettet.



I dag er hjemme med en syk prinsesse, så
da har jeg fått litt ekstra "fritid". Jeg skrev i går
at jeg holdt på med julevimpler, og det har jeg
fortsatt med i dag. Fikk laget ferdig vimpelrekke
i går, men den blir gitt videre til mor og far.
Så nå holder jeg på med en til meg selv.

Bilder kommer når den har kommet på plass.

Ha en fin dag!

9 kommentarer:

  1. Koselige bilder hos deg og det samme skjer her ........blir nok påvirket litt ja.
    Har fridag idag og det er deilig å være hjemme når det er dags lys ute.Her går det i vasking og rydding så får jeg se om jeg kan være litt kreativ senere på dag
    Ha en fin ettermiddag min venn

    Klem

    SvarSlett
  2. Kristtorn er nydelig! Jeg skjønner ikke hvordan folk får tid til å pynte på lillejulaften. Jeg bruker jo flere dager på å pynte...

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. God bedring til dattera di!
    Vi drøyer litt med julepynting her, får ta det litt etter hvert.

    SvarSlett
  4. Så koselig med kristorn. Kjempe dekorativt og fint hos deg:) ja det er lett å la seg både påvirke og inspirere;)

    SvarSlett
  5. Kristorn er virkelig jul for meg, min farmor hadde en STOR busk med kristorn (nærmest et tre, hehe) og til jul fikk vi alltid masse fine greiner fra den. *♥*

    SvarSlett
  6. Nydelig med kristorn :-) loppisboken fås kjøpt på www.bokus.com som er en svensk nettbokhandel. Masse spemnnede bøker og det beste av alt : bøker er det ikke moms på. ingen toll altså :-)

    Ønsker god bedring til prinsessen og god tirsdag til deg :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Kristorn er bare SÅ nydelig!

    Jeg har forresten en liten give away, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer leken? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    SvarSlett
  8. Flotte bilder du viser.

    Her er det ikke mye som er kommet fram enda, men det kommer nok til å skje en del ting i løpet av uka. Herlig å boltre seg med farger og levende lys i mørketida.

    Klem

    SvarSlett
  9. vakker kristtorn... javisst blir vi ppåvirket..mte mer jul i hodene til interiørbloggere, enn de fleste andre..
    klemmmagny

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...