søndag 7. november 2010

En tid for nymalte dører og valgets kvaler


Da har mannen i huset malt ferdig 4 av 5 dører
i 1. etasjen, men det skal nevnes at jeg har
vært med å grunne to av disse! Nå er det bare en dør,
dørkarmer, lister og kjøkkenvinduene som gjenstår.
Men det går heldigvis fremover, takket være verdens
beste (og tålmodige) mann!


Så nå gjenstår det bare å bli enig om hvilke type
dørvridere vi skal velge, moderne design eller
eller den mer klassiske typen.


Denne type dørvrider var montert på alle
dørene i huset, men jeg tror jeg vil benytte
muligen til å bytte de ut mens de fortsatt er
demonert. Men det er jo så mye å velge i...





Jeg må innrømme at jeg heller mot den siste her,
men den koster jo selvfølgelig mer enn hva mannen
i huset synes er nødvendig å bruke på en dørvrider.
Men jeg jobber med å overtale han, "vi trenger jo
ikke å bytte ut de i 2. etasjen (ikke med en gang i
hvert fall!!) Alt til sin tid, eller det er EN TID FOR ALT
som er mitt motto..

Ha en finfin uke!

5 kommentarer:

  1. Godt jobbet med dørene da! Jeg synes de nest nederste var finest, siden jeg liker litt gammel stil, men de helt nederste også, siden de er litt blanding av nytt og gammelt. Ikke lett å få bestemt seg. Lykke til med valget ;)

    SvarSlett
  2. For et arbeid med de dørene, det er jo skikkelig pirk og kjedelig, godt jobba! Ang. dørvridere...gå for en som føles god i hånda, forhåpentligvis er det den som du ønsker deg, hi hi.

    SvarSlett
  3. Fantastisk innsats så langt med dørene, og nye dørvridere blir jo så absolutt noe ekstra.

    De nederste falt best i smak hos meg.

    Lykke til.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott dørene ble.Ja her er det jo valgets kvaler.Syntes den siste var flott men likte også den med sort.
    Ha en finukestart
    Klem til deg

    SvarSlett
  5. Så fint det ble....Hadde helt klart valgt de siste:)
    Vi har en furutrapp som skal pusses og males, men jeg blir vel nødt til å gjøre det selv, siden mannen synes den er fin som den er:(

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...