tirsdag 30. november 2010

En tid for julevimpler



I går var prinsessen syk, så da ble det en innedag på
oss to. Noe som gav meg en mulighet til å lage
nye vimpler til kjøkkenet, måtte jo ha noen
som var litt mer "julete".




Dere må bare overse den dårlige bildekvaliteten,
men sånn er det når det er mørkt når man går på jobb
og mørkt når man kommer hjem. Kunne jo ikke vente
helt til helgen med å vise dere disse!



Jeg ser jo nå at jeg trenger noen røde
puter til kjøkkenstolene, så det baller fort
på seg dette. Noen som har noen tips
hvor man kan finne det til en rimelig penge?




I dag har kjøpt 13 kalendergaver og 4 julegaver,
så jeg føler at jeg er i rute. Bare så synd at det
er de "vanskelige" gavene (les voksengavene) som står
igjen på listen. Men har heldigvis noen ideer, så
vi skal nok komme i mål. Må også få nevne at
jeg fikk bestilt julekortene i går, og frimerkene er
også i hus. Men noe baking og julevask skal
jeg ikke skryte på meg.

Ha en finfin kveld!
 

5 kommentarer:

  1. Kjempe fine vimpler.....puter har vel kanskje ikea eller ålens....
    Synd du ikke var med på søndag kjempe kjekt.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte vimpler.
    Fikk lyst til å age noen selv, men vi får se.

    SvarSlett
  3. Flotte julevimpler du har laget.

    Dette er dessverre ikke noe jeg behersker.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flotte julevimpler du har laget! Koselig å ha dem hengende i vinduet:-)
    Kanskje du finner puter på Åhlens eller Living?
    Gleder meg til besøk i morgen:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Du som er så flink til å sy kan vel finne noe fint stoff på Stoff og stil? De har jo så uendelig mye fint! Tenkte meg en tur dit selv for å finne nytt stoff til kjøkkengardiner :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...