søndag 28. november 2010

En tid for juleverksted



I går var det juleverksted på låven
på landstedet vårt og jeg håper at dette
vil bli en familietradisjon. Vi var totalt
8 barn og 17 voksne, yngste mann var 2 år
og eldste dame var 89 år.


Dagen startet med julegløgg og pepperkaker,
før vi kastet oss over juleverkstedet.
Og her var det ufordringer både for store og små.
Senere på dagen var det tid for både julegrøt og kaker,
tusen takk til onkel og tante for en perfekt dag!


Jeg holdt meg stortsett til å lage lykter,
for jeg synes at det er så koselig med
mye lys nå i adventstiden.


Og prinsessen laget også fine lykter.
Utrolig hvor mye fint man kan skape
av et par syltetøyglass, litt lim og noen
glansbilder!



Her er et bilde som viser noen flere at de fine
tingene som prinsessen laget, gleder meg
til å pynte til jul med hjemmelaget pynt.



Dette hjertet laget jeg og det ble
veldig populært hos småjentene,
for dette er veldig enkelt å lage.
Så det blir nok flere slike her i huset
når julen ringes inn.

Akkurat nå holder jeg på med julevimpler,
så da er det bare til å brette opp ermene og
hente frem symaskinen

Ha en fin adventssøndag!




1 kommentar:

  1. Så mye fint dere har laget, høres ut som et vellykket arrangement og sikkert stas både for store og små, unge og gamle *♥*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...