fredag 12. november 2010

En tid for gode ord


Denne tavlen henger på kjøkkenet vårt,
så disse fine ordene ser jeg på hver dag
når jeg spiser frokost. Disse ordene gir
meg daglig en påminnelse på at man ikke
skal ta hverandre for gitt, og at man
kjenner ikke morgendagen. Hvis vi har
startet dagen med litt småkrangling,
passer jeg alltid på at å ringe eller sende
henne en sms for si at jeg er glad i henne.
For hvis noe skulle skje, vil jeg ikke at
"krangleord" skal bli det siste ord som ble sagt.



Jeg må samtidig vise disse fine "snøkrystallene",
som prinsessen har laget. Som dere ser, så faller ikke
eple langt fra stammen. Akkurat nå sitter vi
begge to i sofaen med hvert vårt syarbeid.
Liker at hun er kreativ og deler morens interesse
for håndarbeid.


Med dette vil jeg ønske alle sammen en god helg!


4 kommentarer:

  1. Heisann!
    Slike kloke gode ord får vi vel aldri nok av og det er viktig å minnes de ofte.
    Så kjekt at dere deler kreativiteten....har 2 jenter også den ene er mer kreativ enn den andre....men begge liker å gjøre noe og kjekt er det.
    Ønsker deg en kreativ helg
    Klem til deg min venn

    SvarSlett
  2. Så skjønt :) Og for en flink prinsesse du har, veldig koselig når mor&datter kan dele gleden med å skape noe fint. *♥*

    SvarSlett
  3. Smelt. Moro når barna arver kreativiteten. Trollet er plutselig blitt veldig interessert i symaskina mi. ☺

    SvarSlett
  4. Å så koselig med sånne fine ord i kökkenet. Og så fine snö krystaller, hun er flink som bare det. Og så er det kos att dere kan pyssle sammen. Ha nå en fin helg. Klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...