torsdag 4. november 2010

En tid for give away


Den 9. november er det 1 år siden "En tid
for alt" ble født og det må jo selvfølgelig
markeres! Så på vei hjem fra jobb i dag,
var jeg en tur innom Berthas Oldebarn.
Og de av dere som har vært innom der,
vet at dette er en av få butikker som selger
Green Gate i Bergen.



 
Og siden jeg er en GG-tilhenger, måtte det også
bli en GG-premie. Den heldige vinneren får en
liten duk, kjøleskapsmagneter og et lite hjerte.
 
Kommentar = 1 lodd
Følger = 1 lodd
Link = 1 lodd
 
Vennligst oppgi hvor mange lodd du vil ha!
 
TREKNING 9. NOVEMBER!
 
Lykke til!!!

41 kommentarer:

  1. Hei Sissel. Så koselig å følge deg. Jeg har ikke hørt om Berthas oldebarn..til tross for at jeg bor i Bergen...vil du være en engel å fortelle hvor jeg finner den?
    Ha en finfin kveld.
    Marianne

    SvarSlett
  2. Berthas Oldebarn finner du på Sletten Shopping Senter på Landås...

    Skulle gjerne ha nevnt det innlegget...

    Ha en fin kveld du også, Marianne!

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Jeg blir gjerne med i trekningen med to lodd for kommentar og følger!

    Klem

    SvarSlett
  4. Dette må jeg selvsagt være med på, for noen søte premier da. Må se å få komt meg en tur til den butikken en dag. Hørt og lest så mye fint om den. Jeg er følger fra før, men nå har jeg linket og kommentert også så 3 lodd til meg :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer, snuppa! Jeg VIL vinne den flotte premien og tar tre lodd:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer til deg ....lurer også på om jeg har 1 års dag....eller er den forbi gått.....må sjekke det.
    Tar 2 lodd er jo følger alledrede :)
    Ha en fin kveld min venn

    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 1 års-dagen!! Jeg blir gjerne med på trekningen med to lodd. Elsker Green Gate :-)

    SvarSlett
  8. Jeg vil være med Sissel!!
    Jeg er jo seff følger og så har du jo kommentaren her:) Er også en link til din blogg på min blogg teller det? Eller skal jeg legge til en link på utloddningen?
    Gratulerer så mye med 1 års jubileum!! Hipp, hipp for en av mine desidert favorittblogger:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer med jubileet!

    Så fine gevinster du har i din give away. Jeg blir gjerne med på trekingen! Kommenterer og linker = 2 lodd :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med snart ett år, fint det ble tid for lotteri. ☺ 3 lodd, takk. ☺☺

    SvarSlett
  11. Jeg vil være med, ett lodd til meg:) Fin blogg, kom tilfeldigvis over den i dag!
    Ha en fin kveld
    Kjersti

    SvarSlett
  12. Juhuu! Grattis med det forestående ettårsjubileet! Jeg tar gjerne lodd!

    SvarSlett
  13. Hei! Eg blir med, med eit lodd no. Linker seinare. Har forresten lotteri eg også, med samme klyper som premie ;)

    SvarSlett
  14. Koselig å besøke den fine bloggen din!!! Jeg skulle gjerne hatt en tur til Bergen igjen... Mange gode minner derfra... Ha en fin kveld!!! Og lykke til med videre blogging:-) Klem Ps. takker for to lodd..

    SvarSlett
  15. Gratulerer med jubileum:-) Jeg tar 2 lodd. Og ja, blir nok jul hos oss begge, og tipper vi får det nokså bra uansett hvor mye vi rekker eller ikke rekker:-)

    klem Lisa

    SvarSlett
  16. Eg e me! 2 lodd!! Fine premier ;D

    SvarSlett
  17. Sååå fin gibort:)

    Jeg elsker Green Gate produktene - jeg blir gjerne med - jeg er allerede følger - så 2 lodd med vinnerlykke til meg..hehe...

    Bli med på min gibort også da vel "GG" produkt der også - avsluttes imorgen kl. 12:00!!

    Klem fra en som ofte er innom deg - mye fint på bloggen! Grobu-Mimmi :)))

    SvarSlett
  18. Ohoi! Klart jeg vil være med på trekning! :)
    Har jo ikke egen blogg, men er følger av din, og det betyr vel 2 lodd det da? Har tenkt med innom til Bertas Oldebarn selv i morgen...

    SvarSlett
  19. Hei :)
    Oppdaget Green Gate i går...hehe...litt trege her på landsbygda ;) Falt pladask! Så nå har jeg endelig funnet ut hva jeg skal kjøpe for gavekortet jeg fikk til jul i fjor av jobben :)
    Gratulerer med dagen og bloggjubileet :)
    ( 2 lodd? Kommentar og følger :) ) Krysser fingrer og tær !! ;)

    SvarSlett
  20. 3 lodd :)
    Jeg er jo en følger, jeg har kommentert her, og lager link hos meg selv og på FB :)
    Søte bloggen din :)
    KlemKlem

    SvarSlett
  21. Hei Sissel!
    Gratulerer med 1 års dagen!
    Jeg trekker 2 lodd jeg.
    Artig å følge med på deg og ditt.
    Mange klemmer.

    SvarSlett
  22. Til lukke med dagen både på nettet og IRL! Alt godt!

    SvarSlett
  23. Gratulerer :)

    2 lodd til meg.

    ingvill

    SvarSlett
  24. jeg slutter meg gladelig til gratulantne; hipp-hipp! To lodd til meg :)

    SvarSlett
  25. Gratulerer med 1 år i bloggverden!
    Jeg fant bloggen din på dagens bloggrunde, elsker å oppdage nye blogger!

    3 lodd til meg

    Lykkeliten

    SvarSlett
  26. Helou! I hope that it´s okay to write in English, but I can not speak Norwegian. I understand it a little bit, but not much. You have a nice blog and I just joined to your reader (folger). I don`t know if it´s possible to participate your lottery, because I live in another country, but if it´s okay, I am IN with two tickets.

    SvarSlett
  27. Så søt prmeie.
    Jeg tar to lodd.
    Fin blogg du har. Grattulerer så mye med ett år:)

    SvarSlett
  28. Hei,

    så koselig blogg :) 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  29. Heihei:)
    Gratulerer så masse med 1 års jubeleeum!
    Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/give-away-hos-en-tid-for-alt.html

    klem fra siv anita, swimzy

    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  30. Gratulerer med 1 års jubileum. Eg vil gjerne vere med med tre lodd. Helsing Jofrid

    SvarSlett
  31. Gratulerer - og jeg tar to lodd i lotteriet ditt!

    SvarSlett
  32. heia.
    prøver lykken med et lodd :)
    gg har masse fint, men ikke så lett å få tak i alle steder rundt i norge,,,
    krysser fingerne her.
    hilsen liv.

    SvarSlett
  33. Gratulerer så mye med et helt år :)
    Jeg blir gjerne med. Og jeg elsker green gate, hehe.
    Linker og følger også :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  34. Gratulera med 1-års dagen!
    Eg vert gjerne med på green gate trekninga ;o)
    3 lodd, takk ;o)

    SvarSlett
  35. Ååå som du frister! Klar jeg blir med og håper på lykken! Kjempe kos blogg du har, og da blir det 2 lodd på meg! Klem Cille

    SvarSlett
  36. Eg rakk det i tide.3 lodd og gratulerer med 1 års dag :)

    SvarSlett
  37. Hei :)
    2 lodd på meg.

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  38. Klart jag ska henga på Sissel, fölger er jeg jo men resten gör jag. Så 3 lodd til meg! Klem

    SvarSlett
  39. Hei!
    Hiver meg på i siste liten :) Kjempefine premier :)
    Jeg tar 2 lodd- Tusen takk!

    Klem Anette :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...