lørdag 6. november 2010

En tid for flasker og feiring


I går var det tid for bursdagsfeiring, og det endte med
å bli en fuktig aften. Så da passer det jo bra med
bilder av disse fine flaskene som jeg har kjøpt
på ulike loppemarkeder.

Kvelden starter med middag og rødvin på Bocca og endte
 med champagne og ulike drinker på Calibar, så dagen
i dag bærer preg av det. Men det var verdt det, og man
har jo bare bursdag en gang i året.



Jeg vil takke alle for responsen på min første
Give away, gleder meg til trekningen på tirsdag.
Jeg vil også ønske alle nye følgere velkommen,
takk for at dere vil følge bloggen min videre.

Gleder meg til å være "på beina" igjen i morgen,
kanskje det blir en søndagstur med familien.

Ha en finfin kveld!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått bursdag, Sissel:)
    Og ja, av og til er det faktisk verdt det...en skikkelig "hangover" altså;-))

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått dag, en feiring er verdt litt tung dagen derpå om den var vellykket og det virker det jo som det var :) I morgen skal jeg på loppis på Damsgård skole, skal bli spennende å se om det er noen små skatter å finne der :)

    SvarSlett
  3. Stort grattis til deg i etterskudd min käre blogg venn. Det er klart att du skulle feire orntlig og i dag er du nok bedre. Fine flasker også!
    Kos kos til deg

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...