søndag 21. november 2010

En tid for familiebesøk

I dag har vi hatt en forsinket feiring av dagen min,
sånn ca 14 dager forsinket.

Og siden mor og far kom hjem fra syden i går kveld,
tenkte jeg at de skulle få en rolig start på den
harde hverdag. Så de fikk komme til middag,
mens resten av familien min kom til kaffe og "kaker".





Siden dette ble bestem i går kveld, ble det ikke
kjøpt inn noe bordpynt. Så da tar man hva man haver...
Med litt kongler, en heklebrikke fra farmoren til mannen
i huset og litt lys, så ble det et fint pyntet bord.



Middagen var vellykket, men å prøve seg på en
ny kake var ikke det lureste å gjøre. Stick to the
status quo sier bare jeg.

Ha en fin søndag!

9 kommentarer:

  1. Koselig bord :)
    Trenger ikke nye ting når man har svart belte i kreativitet, vet du :-p

    Fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe fint bord du har dekket.Kreativ er du ....man tager hva haver er det noe som heter.Fint ble det ialle fall

    Ha en fin ukestart
    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Trenger da ikke ny pynt hver gang når du har sånne fine kongler, lys og servietter. Så koselig det ble!

    SvarSlett
  4. Nydelig dekket bord og grattis med overstått :-)

    Auksjoner finner du gjerne under kunngjøringer i avisen. Denne gangen var jeg på Voss :-)

    Ønsker deg en fiiin ny uke !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  5. Så fint du pyntet bordet, det hjelper godt å være kreativ *♥*

    SvarSlett
  6. Så koselig bord:) Gøy å dekke med det man har, man trenger ikke alltid nytt fot at det skal bli fint:) Veldig fine nye dørhåntak forresten!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med dagen som du har feiret! :o) Tenker det var hyggelig rundt det koselige bordet!

    Ønsker deg en deilig start på en ny uke, Sissel!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Når man kan lage et så nydelig bord er det sannelig ikke nødvendig å bruke penger på noe i butikken.

    Vel overstått dag.

    Klem

    SvarSlett
  9. Så kos da:) Er det konglene du fikk av meg eller?? Ser ut til at det blir låven på lørdag på meg likevel:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...