lørdag 20. november 2010

En tid for en overraskelse midt på natten


Da jeg kom hjem fra festligheter en gang i natt,
oppdaget jeg til min store glede at mannen i
huset hadde montert opp de nye dørvriderne.


Og som dere ser, så endte vi (selvfølgelig)
opp med den dørvrideren som var min favoritt.


Og siden jeg fikk det som jeg ville, er det ingen
tvil om at jeg er fornøyd med resultatet.


Nå blir det en handletur på hele familien,
kanskje vi kan få noen flere julegaver i hus.

Ha en fin lørdag!

3 kommentarer:

  1. Kjempe flotte...heldig er du
    Blir det juleverksted på deg søndag eller? Jeg skal
    Ha en fin handle tur da....og god lørdag
    Klem

    SvarSlett
  2. Så snill H er!:) Dørene har blitt kjempefine!!! I kveld er det jentejulebordet, skulle ønske du skulle være med. Men forstår hvis det har blitt mye festligheter i det siste? Thomas skal ha en gjeng her på ølmsmaking i kveld. Det er en årlig tradisjon med samme gjengen, så rullerer de på å holde det. I år er det Thomas sin tur, så han har organisert hele uken. Men hvem tror du lager mat, dekker og pynter?:) Får fortsette her, god lørdagskveld til dere! Klem

    SvarSlett
  3. Så flott det ble med nye dørvridere! *♥*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...