onsdag 3. november 2010

En tid for den beste familien!


I dag har prinsessen og jeg vært på besøk hos
min kusine, Monica og hennes lille prins. Han
hadde bursdag i oktober, så dette ble en
forsinket bursdagsfeiring.

Men siden jeg har bursdag ganske så snart,
fikk jeg også en liten gave. Og da er det
kjekt å ha en kusine som vet akkurat hva jeg liker.


Green Gate er alltid en suksess hos meg,
så jeg ble kjempeglad for gaven.
Så tusen takk, Monica, lille prins, tante og onkel.



Muggenen passer fint sammen i hyllen på
kjøkkenet og den lille duken blir perfekt
til jul. Og hvem får nok av kjøleskapsmagneter?

Så hvem kan ønske seg en finere gave
eller en bedre familie? Ikke jeg i hvert fall...



6 kommentarer:

  1. Så heldig du er... En nydelig gave:-))

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Jammen er det kjekt med kusiner...så heldig du er.
    En kjempe fin gave har du fått.Ha en fin kveld og morgen dag

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Green gate har så mye vakkert, disse var kjempefine!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  4. Se her ja! Green Gate er jo en sikker vinner til alle bloggdamer!

    SvarSlett
  5. Bra du likte gaven:) Ikke så vanskelig å handle til en dame som vet hva hun vil ha;) Må nok inn dit å handle litt til meg selv og en dag, de hadde fryktelig mye fint der.
    Kos deg i helgen.
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulere med den flotte mugga, fikk likens til jul i fjor og er kjempeglad i den, håper på ny greengate tilskudd til jul.
    Klem åse

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...