onsdag 24. november 2010

En tid for dagens tips!



Jeg var en liten tur innom Panduro i går og
da fant jeg disse fine boksene fra Tilda.
Og til min store overraskelse var prisen kr 49,-
for alle tre boksene! Det kaller jeg lykke...




Og man kan jo aldri få for mange bokser, så disse
fikk bli med hjem. Regner med at disse havner på
prinsesserommet, fine til å ha all prinsessesminken
i for eksempel..




Må nok innom Panduro en gang til i løpet av uken,
for det er juleverksted på låven på landstedet
vårt på lørdag. Så da får vi se om jeg får gjort noen
flere gode kjøp, kommer i hvert fall sjeldent
tomhendt ut fra den butikken!

Ha en finfin kveld!

5 kommentarer:

  1. De var superflotte, nei man kan aldri få for mange bokser, hi hi.

    SvarSlett
  2. For et kupp! Kjempefine bokser! Man får aldri nok av bokser:-)
    Elsker Panduro - umulig å gå tomhendt derifra.

    Ha en fortsatt fin kveld, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  3. 49 for de tre var da bare sykt billig! er du sikker på det ikke var 149? ;) Veldig kjekt å gjøre slike kupp da :)*♥*

    SvarSlett
  4. Jøss! Det var billig må jeg si,
    og boksene var kjempefine:)

    SvarSlett
  5. Disse boksene var helt fantastiske, og så til den prisen. Dette må helt klart kalles røverkjøp.

    Blir du med på min Give Away?

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...