lørdag 2. oktober 2010

En tid for stolthet



Da har jeg laget min første vimpelrekke, og er
selvfølgelig strålende fornøyd.



I stedenfor å lage en lang rekke, lagde jeg
heller en til hvert vindu. Stoffet som er brukt
har jeg kjøpt på Ikea. Jeg valgte blå som hovedfarge,
slik at det passer til putene på kjøkkenstolene.



Men jeg må innrømme at det hadde vært
greit med noen tips til hvordan jeg kan få de
"spisse" i enden. For når jeg vrenger de,
blir de liksom litt butte i enden i stedenfor.



Ha en fortsatt fin helg

4 kommentarer:

  1. Knallfine, jeg pleier å sy de på rett side med zikkzakk så jeg kan ikke hjelpe deg, kanskje stikke en penn eller noe ned i tuppen?

    Ha en super kveld♥

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Kjempefine! Og du sier du ikke kan sy??? Vimpler blir litt butte i enden, men det kommer litt an på tykkelsen på stoffet. Jo tynnere stoff, jo, lettere er det å få de spisse. Jeg pleier å bruke en heklenål til å stikke ned i tuppen, i tillegg til at jeg klipper litt av tuppen på vrangen.

    Fant du noe fint i dag, bortsett fra muggen?

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg ser ingen skavanker på disse jeg. Du har sannelig vært dyktig, og fargevalget er helt perfekt.

    Fryd deg over vimplene du

    Klem

    SvarSlett
  4. kjempe fine ble de:)
    Ha en fin søndag kveld videre:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...