fredag 22. oktober 2010

En tid for å spre hint


Som mange andre bloggere, har jeg også
falt for Green Gate. Jeg bare elsker fargene
og mønstrene, har begynt å samle på den "blå serien".




Jeg kan ikke akkurat skryte på meg en stor samling,
så derfor er jeg ute og sprer noen hint. Nå er jo
bursdagen min rett rundt hjørne og julen nærmer
seg med stormskritt.

Siden jeg har vært i et skikkelig shoppingmodus i
det siste, ble to nye kommer med hjem i forrige uke.




Nå har jeg oppdaget en ny butikk i sentrum som
selger Green Gate, så da kan det jo hende at
jeg stikker innom i ny og ne på vei hjem fra jobb.
For det er noen godbiter der som jeg bare
må ha!!

Fin fredag!

6 kommentarer:

  1. De prikkete var nå bare knusbedårende! Green Gate er en uoppdaget verden for meg i grunnen, vet ikke hvordan jeg har klart å unngå de så langt. Men lommeboken min er nok glad for det :D Jeg er på jakt etter nye kopper/krus til kaffe og te, er lei av de jeg har. Vet ikke om jeg tør titte på disse her, hva om jeg blir hekta som resten av bloggverden? Farlig farlig.... ;)

    De skillingsbollene så sabla gode ut..mmmm!

    Ha en god helg i snøværet, her blir det forberedelser til bursdagsfeiring for lille Bøllefrøken som fyller 2 år på søndagen :)

    SvarSlett
  2. Å green gate sine ting er bare så fine, har snust litt på grillvott og forkle, men har kun funnet de på nettet der frakten er ganske stiv.
    Hvilken nye butikk i byn er det som selger green gate da, lyst å kikke der.

    Var innom fretex i dag, kom hjem med posen full av godbiter, en fin start på helgen:)
    God helg, klem.

    SvarSlett
  3. Greengate er en favoritt her i hjemmet også, men her er samlingen liten grunnet noen mil til nærmeste forhandler.. må helt til Ålesund for å shoppe sånt, og så har jo pipp sneket seg inn i hyllene her også, så må fordele kjøpene hehe. Måtte innom og titte her, ikke ofte jeg finner en annen Sissel i bloggverdenen:-) Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Har ramla inn noen GG-kopper her også, gitt. Får håpe noen tar hintet ditt. ☺

    SvarSlett
  5. Ta hintet venner og familie,for vi bare elsker denne serien...
    hehehehehehe...
    Ønsker deg ei fin helg...
    Klæm Linda

    SvarSlett
  6. Så lurt å hinte litt:)
    Enig med deg, GG er superfint, tror jeg vet hvilken butikk du tenker på,
    var der jeg kjøpte tineK lysglassene mine:)
    Håper de rette tar hintet da;))

    God helg!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...