søndag 24. oktober 2010

En tid for å skryte av mannen


Jeg kjøpte denne hyllen for 80 kr hos Fretex
en gang i sommer, men siden jeg ikke er noen
maler har den bare blitt liggende.


Men heldigvis har jeg en mann som stort
sett gjør det jeg ber han om. Så nå er hyllen grunnet,
pusset og malt x antall strøk med svart maling.
Og resultatet er så utrolig bra, jeg kunne ikke
ha vært mer fornøyd. (Beklager bildekvaliteten,
men sånn blir det med en kombinasjon av et
dårlig kamera og lite lys)


Jeg må si at jeg ble overrasket da jeg var
innom Farmors Hus i går, for da så jeg
at de solgte slike store fyrstikkesker for 50 kr.
Disse lagde vi tidligere i år, da hele familien var
hjemme med det vi trodde var "sviniken".


Denne fine boksen har jeg fått av min snille far,
som har brukt den til å ha skruer og annet skrot i.
Men siden han kjenner min svakhet for gamle
ting, havnet denne til slutt i mitt hus. Kjekt
med slike menn som gjør alt for kvinnene
i sitt liv...

Håper at alle har hatt en fin helg!

 

8 kommentarer:

  1. He, he, menn som gjør som vi befaler - det kan vi like:-) Knallstilig hylle du fant på Fretex! Og enda flottere med noen strøk maling!
    Kjempefin boks du har fått. Passet perfekt oppå hyllen:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Ei flott hylle! Og hyggelig med litt skryt av mannen - de trenger jo det en gang iblant;)

    SvarSlett
  3. Utrolig fin og spesiell hylle. Du er en ekspert på å finne gode loppiser. Boksen var knallkul :)

    SvarSlett
  4. Kul hylle, så flott den ble etter mannens innsats. Velfortjent skryt.

    SvarSlett
  5. Så fin hyllen ble når den ble malt! Man kan finne mye kjekt på Fretex, det er sikkert :)

    SvarSlett
  6. Oi, den var flott! Og enda flottere med blank maling! :o) Det er virkelig mulig å gjøre morsomme kupp på Fretex. :o)
    Et koselig minne du har fått av din far! :o) Er alltid spesielt når man vet hva det har vært brukt til. Er med til å¨bevare minnene. :o)

    Ønsker deg en glad tirsdag, Sissel!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Ops! Glemte å takke for hilsen til min svigermor! Hun har det bedre nå :o) Ribbensbrudd må jo bare ta sin tid å lege.

    :o)

    SvarSlett
  8. så kjekt med en handy mann :-) Tuusen takk for koselige kommentarer ! ser at vi har dilla på bruktbutikker og loppiser, ikke sant det er kjekt ;-)

    Ønsker deg en fiiin kveld !

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...