fredag 15. oktober 2010

En tid for shopping og en smule dårlig samvittighet




Da jeg var i Oslo bodde jeg på Thon Hotel Triaden,
som da ligger vegg i vegg med Triaden Kjøpesenter.
Jeg skulle bare innom for å kjøpe noe jeg kunne
kose meg med på hotellrommet, men kom da
over den beste butikken ever. Den heter Dorothea
og hadde alt en kvinne kan drømme om, masse
fint interiør og de vakreste klær. Jeg skulle bare
innom for å kikke, men kom ut med denne tunikaen,
det lilla skjerfet, en sort singlet med "strutteskjørt"
nederst og en flott smykkestativ. For å dekke
over den dårlige samvittigheten, fant jeg ut at dette
kunne være bursdagsgaven fra mannen i huset.
Jeg har ikke dag før i neste måned, men godt med
alt som er gjort.


I dag har prinsessen og jeg vært en tur i byen,
og jeg skulle bare se etter en bukse til meg.
Butikken No 6 er en av mine favorittbutikker
i Bergen, og jeg har aldri problemer med å finne
noe jeg liker her inne. Så da ble det nok en
grå tunika på meg, sammen med en rosa
singlet med blonder nederst og et rosa
skjerf som passet til.


I tillegg ble en grå tights med i posen, sammen
med den buksen jeg skulle ha i utgangspunktet.
Vet ikke helt hva jeg skal unnskylde dette kjøpet med,
julegave kanskje??

Det er godt vi skal på hytten i helgen, slik at
kortet får tid til å kjøle seg ned.

God helg alle sammen!


3 kommentarer:

  1. Sååå nydelig:) Heldige deg!!

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Åååå så fine ting du har kjøpt....jeg har vært hos tannlegen etter mange år..så der gikk en slant penger for meg hmmm
    Ha en flott helg
    klem til deg

    SvarSlett
  3. Det skjerfet var bare lekkert! IKKE ha dårlig samvittighet, noen ganger må man bare la shoppingen overta:) Riktig god HELG!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...