tirsdag 26. oktober 2010

En tid for orden i saken








Som kvinner flest har jeg en del smykker, ringer og
øredobber, men de lå som regel slengt litt her og
litt der. Det finnes mange varianter av smykkestativer
og smykkeskrin der ute på markedet, men det var
liksom ingen som falt helt i smak.

Men det var helt jeg fant dette på drømmebutikken min,
Dorothea på Triaden Senter.



Det beste er at det var billig også, kun 129 kr,
noe som er mye rimeligere enn de andre jeg har sett på.
Jeg fikk heldigvis plass til det i kofferten, så da fikk
det bli med hjem til Bergen.

Så nå har jeg heldigvis fått orden på Dyberg Kern
samlingen min, som er min favoritt pynt for tiden.

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Åååå denne var fin...har satt et smykke stativ på min ønskeliste
    Mye flotte smykker på Dyberg kern siden
    Ha en fin kveld
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Det var jo knallfint jo!! Men da kan jo du ta turen innom butikken og sjekke ut de nye smykkene vi har fått inn fra Hjerter!! Utrolig mye fint, fått inn nye kjoler og som er helt annerledes enn de andre.
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja det var et nydelig smykkestativ! Jeg har et lignende, men med mye mindre plass på, dette var jo helt genialt. Virkelig et godt kjøp :)

    SvarSlett
  4. Jeg kjenner ikke til merket Container, er det barneklær? Må bare sende rosen videre til hun som har sydd kjolen jeg, vi er jo bare superfornøyde :) -og det er så kjekt å ha en kjole som ingen andre har helt make til :) Elsker hjemmesydd & hjemmestrikket men er ikke så flink selv, så godt man har kjente som kan! ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...