fredag 1. oktober 2010

En tid for misunnelse


I kveld har jeg sendt prinsessen avgårde på
klassefest, hvor temaet skal være 80-tallet.


Så da jeg kom hjem fra jobb, var det bare til å starte med
krepping av prinsessehåret. Og selvfølgelig måtte
hun bli sminket også, fant til og med en øyenskygge
som passet til antrekke. Tror hun ble fornøyd med
resultatet, men jeg kan ikke si at jeg som mor er
fornøyd med poseringen. Sjekk ut den trutemunnen!


Det er jo litt rart å sende en jente som er født i 2000
på et 80-talls party. Hun har jo ikke opplevd
de fantastiske klærne og den fantastiske
musikken vi hadde på den tiden. Nei, det
var nok moren som skulle få gått på den festen i
kveld, jeg som hadde mine glansdager i det
tiåret. Iført Ball-gensre, stonewashed Levisbukser, blå
øyenskygge, blå kajal og blå maskara. Ja, det var
tider det...



Etter klassefesten skal prinsessen på overnatting
hos besteforeldrene og mannen er snart på vei til
Stockholm, så da blir det en alenekveld på meg.
Så da er det vel på tide å legge vinen i kjøleskapet
og gjøre seg klar en kosekveld.




5 kommentarer:

  1. Så stilig! Og prikk lik deg! Kjenner et snev av misunnelse jeg og - skulle gjerne vært på en 80 - tallsfest med kreppet hår og Loddefjordpalme:-)

    Kos deg i kveld! Og lykke til på loppisjakt i morgen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ååå så fin hun var .....lingner litt på deg.
    Er også alene nesten....ynsgste sitter på data på lofte...her kaller symaskin og loppis i morgen
    Kos deg i kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Så gjennomført! Tenker det var like rart for modern da jeg på slutten av 80-tallet dro på 70-talls fest iført hennes slengbukser, he he.

    SvarSlett
  4. Så kul hun var!!! Sikkert gøy for deg å style henne også?:) Vi har vært på farten noen dager, så nå er jeg dypt plantet i sofaen og nyter fredagskvelden hjemme. Kanskje vi sees i løpet av helgen! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Ei tøff jente! Stas med klassefest!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...