mandag 18. oktober 2010

En tid for lys i huset


Jeg har jo forstått at en hver blogger med
respekt for seg selv må ha et sinkhus.
Så da ble jeg veldig glad når jeg
så at Lobelia ventet inn nye hus igjen.



Så da var det bare til å legge inn en bestilling og
vente på at varene skulle komme i butikken.
Jeg bestilte to hus, så da er det en heldig i
familien som skal få et hus til jul.


I det store huset er hvitmalte dører neste prosjekt,
så her går det i kvistlakk, grunning og maling.
Gleder meg til at "furufaen" (som en venninne av meg
kaller det) er borte og at alt er hvitt og lyst.

So long!

7 kommentarer:

  1. Flott med lyshus.....har 2 stk og bruker de veldig mye....Flotte bilder hos deg og ha en fin kveld
    Lykke til med malingen
    Klem fra Lappeline

    SvarSlett
  2. Ingen sinkhus her i heimen så langt ;) -men jeg bare MÅTTE ha den skjønne sinkhjertelysestaken med fire lys (og litt annet småtteri) fra Lobelia :) Den butikken er bare så fin. *prøver å motstå fristelsen til å kjøpe sinkhus* Nydelige bilder av det fine huset ditt. Lykke til med furudørene ;) Blir nok superfint når de er ferdige!

    SvarSlett
  3. Jeg har også anskaffet meg sinkhus i høst, to stykker sådann. Ønsker meg flere slik at jeg kan ha en liten by.De er jo så fine de små husene:-)

    ha en finfin kveld & uke. Klem, Lisa

    SvarSlett
  4. Hei igjen, innom for å fortelle deg at du har fått en Cherry on top award av meg :) Du kan hente den på bloggen min :) Klem <3

    SvarSlett
  5. Se her ja, nå er det tid for å hente fram zinkhusene sine....om man ikke er som meg og lar det stå i kjøkkenvinduet hele året. Veldig koselig!

    SvarSlett
  6. Grattis med nytt sinkhus! Jeg tror faktisk jeg må være den eneste bloggedamen som ikke har sinkhus... Hvitmalte dører står på programmet her og:-) Men jeg har ikke kommet lengre enn til vasking av dørene.

    Jeg betalte 150 kroner for kassen, og syntes ikke det var avskrekkende. Ellers var det en del stive priser der, så det er jo gjerne et sted du går for å få tak i noe spesielt - ikke for å gjøre et kupp. Fretex ble ihvertfall veldig billig etter å vært der:-)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...