søndag 10. oktober 2010

En tid for løk, men ingen tårer!


Snarere tvert imot, for den løken jeg snakker om
skal bare spre glede og få frem et smil.


 Det er nok noen måneder disse vil titte frem igjen,
men jeg gleder meg allerede. Jeg har stort sett husket på
løkene etter at frosten har kommet, og da har jo det toget
gått. Men denne gangen er jeg tidlig ute, vel tidlig var
kanskje å ta litt hardt i. Men det er i hvert fall ikke noe
frost i sikte.


Snart blir de lammegryte til middag og kanskje noen
prosjekter bak symaksinen. Rapport og bilder
kommer senere!

Ha en fin søndag!

3 kommentarer:

  1. Ja det var den løken da som også skulle vært i jorden her også.Her er det hjortegryte og symaskinsarbeid etterpå.Gleder meg til å se hva du har lagd.
    Ha en kreativ ettermiddag
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Er jo så koselig på våren, når vårblomstene dukker opp! Noe å glede seg til etter en lang vinter! Klem Cecilie

    SvarSlett
  3. Lammegryte höres kjempe gott ut! Tenk så fint det blir i din hage til våren.Her har vi faktisk hatt frost og i dag når jeg skulle på jobb var det -1
    ikke så göy,men man får vel begynne og se fram i mot jul. Kos til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...