torsdag 21. oktober 2010

En tid for en tidlig vinter


Her på Vestlandet kom vinteren veldig tidlig i år,
og det var ikke bare vi mennesker som ble tatt på sengen.


Her står de i all sin prakt og aner fred og ingen fare,
og så plutselig blir dekket av snøen.



Bladene har fortsatt finstasen på,
men tydeligvis til ingen nytte.



Og som dere ser så var det ikke bare jeg som
var ute og gikk denne vinterdagen. Det var
en frisk opplevelse, hadde nesten fortrengt hvordan
det er å ha vinter. Det er rart hvor fort man glemmer
ting som man egentlig ikke liker.

Ha en fin vinterdag!

 

7 kommentarer:

  1. Heisann :)
    Takk for at du ble med på min "Gibort" - det er jo en av måtene jeg kan "bli kjent" med andre bloggere på.
    Jeg synes du har tatt noen herlige naturbilder!!
    Det er jo ikke så vanlig at det snør i Bergen før det snør på Østlandet, men min sønn ringte meg i forgårs å fortalte at : -nå snør det her!!
    (Han bor litt utenfor Bergen, nemlig).
    Koselig at du ville følge bloggen min - den er jo ikke helt ferdig ennå for jeg har bare holdt på siden 13.9.10.
    Nå skulle det være en blogg om håndarbeid og gladhistorier - og masse Give Awayer - men jeg hadde gitt bort alt jeg hadde laget før jeg startet bloggen og så var det sååå mye å lære (har igjen å lære meg å overføre andres gibort-linker-bilder til min blogg, men det kommer vel)?
    Nå blir det håndarbeider framover også - for jeg holder på:)
    Dorothea er min yndlingsbutikk så hver gang jeg er på Triaden så er det en usynlig magnet som trekker meg dit..hehe...:)
    Har lagt meg til som følger hos deg - og når jeg er tilbake på min blogg skal jeg legge deg til bloggrolleren min:)
    Hvis du ikke skulle være heldig å vinne på denne giborten min - så kan jeg røpe at jeg skal ha en førjulsgave-gibort rett etter den - med 3 hobbypose - premier.
    Dette ble litt av et innlegg..puh...

    Kos deg med onsdagen - den kommer aldri tilbake :)
    Klem fra Grobu-Mimmi :))

    SvarSlett
  2. Hmmm...
    Jeg ønsket deg visst god onsdag - men det er jo torsdag idag..sorry...

    Ha en god torsdag :)))

    SvarSlett
  3. Nok en gang noen helt fantastisk nydelige bilder hos deg Sissel. Koser meg virkelig med å se på de fine bildene du tar. ♥ Klem fra Mie

    SvarSlett
  4. Så flotte vinterbilder! Ja, plutselig ble det vinter, gitt. Og ikke med måte heller! Men ungene er storfornøyde da:-)

    Ha en fin dag i vinterværet!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så fine bilder:) Jeg måtte også ut og knipse litt av de stakkars blomstene under snøen..
    Fant bloggen din via Lappeline - nå skal jeg titte litt videre her.
    Ha en fin ettermiddag!
    Kjersti

    SvarSlett
  6. Selv om det var meldt på forhånd, gjorde jeg store øyne da jeg kom tuslende fra senga.

    Det jeg IKKE liker, er at snøen ender med slaps. Jeg er nok av den typen som mener at når det er vinter, så ønsker jeg at alt det hvite blir liggende.

    Stakkars planter. De har jo ikke varmt tøy å ta på seg.

    Klem

    SvarSlett
  7. Det er noe nydelig over den første snøen. Har skjønt mange forbanner den (og det gjør nok jeg også uti februar når man er lei av å måke), men den aller første snøen hvert år, synes jeg er magisk. Nydelige bilder.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...