lørdag 16. oktober 2010

En tid for en perfekt helg


Vil bare ønske alle en fortsatt god helg!

Vi er en siste helg på hytten før den stenges
før vinteren, her nyter vi late dager sammen
med familien min. Lange frokoster og ellers svært
lite på programmet, bortsett fra en årebasar
med foreningen til bestemor i ettermiddag.

Men jeg kan skryte på meg litt kroppsarbeid
i dag, for min onkel og jeg har pakket 60 sekker
 med ved i formiddag. Så nå kan jeg fyre godt
i vinter med god samvittighet.



Håper at dere har en like fin helg som meg!

4 kommentarer:

  1. Jeg har stått på hodet i kartonger i boden og vært med på antikkmesse i helgen, siste dag i morgen, PUH, så din hyttehelg høres helt herlig ut! Nyyyyt den <3 klem og fortsatt god helg <3

    SvarSlett
  2. Heisann, 60 sekker ved høres flott ut! Og jeg ser at du har vært på shoppingtur kun et steinkast fra meg. ☺
    Nyt helga.

    SvarSlett
  3. Ha en fortsatt herlig helg vennen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...