torsdag 14. oktober 2010

En tid for en hjertelig velkomst!


Borte bra, men hjemme mest!

Jeg har akkurat kommet hjem fra et to dagers
opphold i Oslo, en hastetur i forbindelse med
jobben. Og siden turen egentlig ikke var planlagt,
er det ekstra godt å komme hjem til familien igjen.



Her ser dere bilder av nybegynner-hjertene mine,
og denne gangen ligner de i hvert fall på hjerter.
Jeg har lært meg nå at hjertene kan syes sammen på
retten, i stedenfor å sy de på vrangen. Det gjorde jeg
sist jeg forsøkte meg, og da lignet det mer på en
nyre enn på et hjerte.



Nå ser jeg frem til en langhelg sammen med
familien, for jeg har tatt meg fri i morgen.

Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Heisann!
    Er så enig med deg at borte bra men hjemme best.
    Velkommen til vestlandet igjen.
    Flotte hjerter hos deg....liker...
    Skal prøve meg også tror jeg men nå kaller Peppes med gamle kolega....gleder meg
    Ha en fin lang helg.Kos deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei:)

    For en fin blogg du har:) FANTASTISK:) Masse inspirasjon!! Nydelige bilder:) For en koselig familie dere har:) Dette var en perfekt blogg:) Vi la oss til som følger:) Håper det går bra? Vi blir alltid veldig glad for nye følgere, så du er hjertelig velkommen:)

    Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett
  3. Borte bra, men hjemme best - det er noe sant i det. Fine hjerter, jeg har også sydd noen i det samme stoffet. ☺

    SvarSlett
  4. Jeg har make "BAG" knagg som du har, men min bare ligger på toppen av et skap i gangen og venter tålmodig på å bli montert... Kjempefint bilde med knaggen og stigen med de søte hjertene <3 Jeg har lurt litt på å sy noen sånne hjerter av en babybody fra hver av ungene mine som et minne...men det blir ofte med planene her i gården! Godt at noen er litt flinkere enn meg til å sette de gode ideene ut i livet ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...