søndag 31. oktober 2010

En tid for en hjemmelaget gave


I går var vi invitert på Halloween-fest, og i stedenfor
å ta med en flaske vin til vertinnen ville jeg
overraske henne med noen som var hjemmelaget.
Så da ble det vimpler til prinsessen, som snart blir 1 år.



For å gjøre den litt mer "barnevennlig", festet
jeg små bjeller på noen av vimplene. Og for
første gang sydde jeg vimplene sammen på retten,
noe som gjør at de blir "spissere" i endene.


For å gjøre litt mer ut av det, ble vimplene også
pyntet med et bånd fra Tilda. Jeg fant en liten eske
med bånd som gikk i lillatoner, så de passet jo perfekt.



Jeg tror at vertinnen ble glad for gaven og jeg
vet at hun setter pris på ting som er selvlaget.

Nå skal jeg bare slappe av på sofaen og samle
krefter til middagsbesøk hos mor og far i ettermiddag.

Ha en finfin søndag!


7 kommentarer:

  1. Er visst ikke bare jentene her i heimen som har dilla på lilla ;) Skjønne vimpler, kan tenke meg vertinna og snuppa hennes ble glade for gaven! Håper du og dine har hatt en fin søndagskveld i besøk. Klem fra Mie

    SvarSlett
  2. Flotte vimpler du har laget! Nydelig og perfekt matchende Tildabånd. Og veldig artig med bjeller på:-) Utrolig kjekt å få noe sånt i vertinnegave.

    Ønsker deg en fin, ny uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Superflotte vimpler du har laget, og lilla er jo en lekker farge.

    Vil du være med på min lille give away?

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fin den er, likte fargene godt. Tenker hun ble glad :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Den var super fin :o)
    Vimpler er koselig, jeg kanske skulle göre en til Linus rum for det behövs litt mer pynt der.
    Hjemme lagede presanger er alltid toppen syntes jeg. Jeg har litt planer på toalett vesker jeg skal sy og gi bort til jul med masse bra og ha saker. Ha nu en super dag käre venn! Klem

    SvarSlett
  6. En skjønn vimpel og en flott gave:) slike gaver betyr myye mer enn mye annet:)

    SvarSlett
  7. Jeg vet at jeg hadde satt veldig stor pris på å få denne vimpelrekken...;D

    Tusen takk for den fine tilbakemeldingen på stolene ;D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...