tirsdag 19. oktober 2010

En tid for en award!


Denne fine awarden har jeg fått fra Mie,
som har den fine bloggen Mies Mirakler.
Tusen takk Mie, alltid kjekt med litt
"oppmerksomhet og premiering".

Det følger noen regler med til awarden og her er de:




Takk den du har motatt prisen fra (Check!)
Kopier prismerket til bloggen din (Check!)
Fortell 3 ting du liker å gjøre (Check!)
Send prisen videre til 5 deltagere som du føler fortjener den (se nederst...Check!)

Ting jeg liker å gjøre:
1. Være med venner og familie
2. Være kreativ
3. Shoppe

Jeg vil gjerne gi denne awarden videre til disse fine bloggene:


Ha en fin tirsdag !




5 kommentarer:

  1. Tusen takk til deg min venn
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Å takk! Klart jeg vil være et kirsebær på toppen. ☺

    SvarSlett
  3. Ja sant skapet er en drøm!!!!!!! Og tusen takk for gode ord inne hos meg:)

    SvarSlett
  4. Grattis med skjønn award!

    Å, ja, så du skal begynne å sjekke baksiden på det jeg lager og nå, hi, hi:-) Teppet er faktisk foret, men det er uten vatt (for det har jeg aldri gjort før). Jeg har rett og slett brukt et lerretstoff som bakside på lappeteppet, og monterer det ved å sy teppe og for sammen rette mot rette, og la det stå igjen en liten vrengeåpning som jeg til slutt syr sammen for hånd. Ikke mer avansert enn det:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk Sissel!! Det var virkelig søtt av deg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...