onsdag 27. oktober 2010

En tid for adjø eller rettere sagt, so long...


Da er sesongen over for denne gang, båten er på plass
i nøstet og hytten er lukket og låst. Som dere
sikker har fått med dere, har jeg en fetisj for
solnedganger. Får liksom ikke sett meg mett på
de, og får heller ikke knipset nok bilder.
Elsker fargene og formasjonene på skyene,
og ingen solnedganger er like. Ergo må det
knipses bilder "hver" kveld. Og når man har et
landsted i Øygarden, har man en fantastisk utsikt
rett utenfor stuedøren.



Så nå kan dere trøste dere med at dette
blir årets siste solnedgang på bloggen min.
Men bare vent, solen og jeg kommer sterkt
tilbake rundt påsketider. For da starter
hyttesesongen igjen, måtte dette vinterhalvåret
gå fort....

So long, my friends!

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av vakker utsikt! Skjønner godt at du ikke kan se deg mett på den:-)

    Har du lyst på en sykveld, eller?

    KLem

    SvarSlett
  2. Vakkert. Så har du noe å se fram til om noen måneder igjen. ☺

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder!!
    Gleder meg til nye solnedganger!

    Ha en super torsdag.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Fiine bilder altså:) snart jul og innekos:) og vips så er det sommer igjen:) klem klem

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder fra vakker natur.

    Nå skal vi først feire jul, og før vi vet ordet av det er påsken her.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...