søndag 17. oktober 2010

En tid en nydelig start på dagen


I dag våknet vi til en nydelig soloppgang.
Klokken var riktig nok halv ni da vi stod opp, men
det viser seg at selv solen ligger litt utpå i helgene.


Dette blir siste soloppgang på hytten for en stund,
for sesongen er over for denne gang. Nå er det
bare til å starte nedtellingen til våren igjen, måtte
vinterhalvåret gå like fort som denne helgen har
gjort. Skulle gjerne ha vært en bjørn på denne tiden
av året, et par måneder i dvale hadde ikke vært så
dumt det..

Ha en finfin søndag!

5 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder du har tatt. Kan ikke huske sist jeg så en soloppgang.

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige fine bilder hos deg.
    Ha en fin søndagskveld
    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Vakre bilder du har tatt, Sissel! Vi får ta med oss slike inntrykk med oss nå når vi nærmere oss kaldere tider. :o)

    Ser at du har vært og handlet så mye fint! Dorothea er en av mine favorittbutikker. Jeg har pleid og handle i butikken deres på Vinterbro-senteret, utenfor Oslo, men nå har de åpnet en ny flott butikk i Asker, som er enda nærmere der jeg bor. Det er veldig vanskelig å gå ut av den butikken uten å ha kjøpt noe! :o)

    Håper du har gode høstdager, søte deg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Fantastisk nydelige bilder :) De burde du få på lerret og ha på veggen så fine var de <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...