torsdag 23. september 2010

En tid for yrkesvalg?


Hvis dere bor i Bergen og ennå ikke har vært på Vilvite
vil jeg anbefale dere å ta turen der en søndag det er dårlig vær.
Her det mye som både små og store kan prøve og utforske.


Vi var der for to uker siden og da ville fikk godjenten prøve
seg som værdame. Og som dere ser så lever hun seg inn i rollen,
og som barn flest slår hun også over på østlandsk når hun leker.


Dette er det hun selv ser når værmeldingen hennes
blir spilt inn. Og hvis dere ser nøye på temperaturene,
så tror jeg hun kunne ha blitt en populær værdame.
Så Storm, dette er en kanskje en å satse på i fremtiden.



Etterpå vises værmeldingen på en TV-skjerm ute i lokalet,
så da kan man jo håpe på at noen spioner eller agenter fra Storm tilfeldigvis er på Vitvite akkurat denne dagen.

Ha en fin fredag!


3 kommentarer:

  1. Dette var helt nytt for meg, så dette kan være noe å gjøre en hustrig høstdag.

    Jeg la faktisk med en gang merke til den fantastiske temperaturen i Bergen. Kan ikke hun få seg en fast ansettelse som vår værdame? Men det må klaffe sånn en sjelden gang.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hun er ansatt! Vi tar gjerne 28 grader i Oslo. Det at barn andre steder slår over til østlandsk er et artig fenomen. Når det gjelder disse værdamene så har vel de fleste av dem en eller annen dialekt, trodde det var et krav for å få jobben. ☺

    SvarSlett
  3. Så artig - ungene elsker jo slike sentre hvor man kan prøve diverse ting:-) Synd vi ikke bor i Bergen, vi har nemlig regnværet som hadde passet til en slik inneaktivitet:-)

    God fredag. Klem, lisa

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...