mandag 6. september 2010

En tid for shoppingreferat, del 1


Da er jeg tilbake etter en travell helg i London, hvor selv jeg ble lei av shopping til slutt. På lørdagen var det bestemt at vi skulle på markedet på Portobello, så vi stilte tidlig opp. Denne handlegaten var det min kusine, Monica og jeg hadde gledet oss mest til, siden vi deler samme interesse for interiør og loppiser.


Men som dere ser så var ikke vi de eneste som kom tidlig..

Det var vanskelig å få sjekket ut alle bodene langs fortauene, men litt shopping ble det. Det var mye som fristet, men det begrenser seg litt når man skal få plass til alt i en koffert.


Jeg kjøpte denne fine trekassen, men jeg har ikke helt funnet ut hva jeg skal bruke den til. Så foreløpig gjør den nytten som et smykkeskrin. I følge han som solgte den, har den blitt brukt i trykkeriet i en avis.


Denne fine kjøleskapsmagneten fikk også bli med hjem, for slike får man aldri nok av. Kjøleskapet vårt er dekorert med lapper fra blant annet skolen, korpset og fotballen.


Og jeg kunne selvfølgelig ikke gå forbi dette "Keep Clam" (som prinsessen en gang sa) skiltet. Det er nok ikke så gammelt som det ser ut som, men pytt pytt...Fint er det uansett, må bare finne ut hvor jeg skal ha det.

Fortsettelse følger..

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Jeg skal til London i november, og vurderer å reise med tom koffert bort! Mulig jeg går bananas både i Camden og på Portobello. Har ikke vært i London siden 2004, og jeg er så glad i den byen etter at jeg var der ofte i 1993/94. Nesten hver helg, og da ble jeg jo så godt kjent! Gleder meg til å komme tilbake, og bare gå rundt og kul'an :)

    SvarSlett
  2. Tror jeg hadde fått klaustrofobi med en sånn folkesamling.

    Flotte ting du har fått med deg hjem.

    Skal du bestille bokmerke til støtte for et humanitært prosjekt? Beklager hvis du allerede har gjort det, men jeg klarer ikke lagre alt i hodet.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...