mandag 20. september 2010

En tid for shopping i "nærmiljøet"


Planen var å finne en Kath Kidston
butikk i London, men det lot seg ikke
gjøre. Det vil si at den jeg fant på
kartet, lå liksom ikke i nærheten av
Oxford Street.



Så da endte jeg med å shoppe litt
hos Sweet Memories i stedenfor,
en flott nettbutikk med tilhørighet
rett utenfor Bergen. Så man må
ikke reise så langt for å få fatt
i godsakene.



Jeg endte opp med to fine vesker,
som er skapt for regnværsdager i Bergen



En merkelapp til kofferten ble det også,
slik at den sorte trillekofferen min
kan skille seg ut på transportbåndet.



Jeg elsker når de putter en ekstra liten
gave oppi pakken, og denne gangen var
jeg så heldig å få disse fine
knappenålene fra Rice.

Ha en fortsatt fin uke!


4 kommentarer:

  1. Kjempefine vesker du har snopt deg! Perfekt for været vi har hatt de siste dagene. Var nettopp inne på siden til Sweet memories, og der var det MYE som fristet:-)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe fine ..disse har jeg hatt lyst på lenge.
    Kjempe mye fint inne på denne butikken.
    Skulle så gjerne hatt koffertlappen for jeg skal ut å reise.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Grattis med Bergensvennlige vesker. ☺ PS. Elvis er kul!

    SvarSlett
  4. Åh, en eller flere vesker skulle jeg gjerne hatt.

    Ting som er både flotte og praktiske er vel ikke alltid noen lett oppgave å finne.

    Her har du skutt blink.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...