søndag 26. september 2010

En tid for høst



"Summer moved on
And the way it goes
You can't tag along"



I dag har mannen i huset og jeg
vært på en liten rusletur
i det nydelige høstværet.




Planen var egentlig å ta fatt på noen
av syprosjektene mine, men jeg hadde
ikke samvittighet til å være inne når
når det er en sånn fin høstdag ute.




Det har vært en perfekt helg på alle måter,
med familietid, god mat og god drikke.
Snart skal vi avgårde til bursdagsbesøk til
nevøen min, og så avsluttes helgen med
fotballkampen mellom VIF og Brann.
Krysser alt jeg har for at Brann stikker av med
seieren, da jeg har inngått et veddemål med
en kollega i Oslo.

Ha en fortsatt fin søndag!


3 kommentarer:

  1. Nydelige biler fra en fin dag :o)
    Her er det grått og trist så jeg syr for fullt, kommer bilder snart på bloggen. Lykke til med veddemålet og ha fin kväll.Klem

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Og kjekt å se deg igjen!
    Herlig med sånne solfylte og varme høstdager:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige bilde av høstsol og fin dag:-)

    God mandag- Klem Lisa

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...