søndag 19. september 2010

En tid for gode naboer


Jeg er så heldig å ha verdens beste nabo,
som jeg også ser på som en god venninne.
Min nabo er nemlig ingen andre enn FruFly,
som er en inspirasjonskilde uten like.


For en tid tilbake overrasket hun meg med
en av sine fine "synstester", og nå har jeg
endelig fått kjøpt en ramme til den.
Dette skal få sin plass på soverommet,
slik at det er det første vi ser når vi våkner
og det siste vi ser før vi slukker lyset.
Alltid kjekt med noen slike påminnelser i
en travel hverdag!



En annen god venn er Elvis,
som her tar seg en cowboystrekk i sengen vår.

Ha en fortsatt fin søndag!


6 kommentarer:

  1. Flott plakat og en slik kunne jeg tenke meg også...heldige du.
    Lenge siden sist ja...har nok savnet deg her inne.
    Håper du er litt oftere innom med innleggene dine.
    Ønsker deg en fin søndagskveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipset med epla...det med blogging går vel hos de fleste i bølger.....og har vært der selv .....men plustelig er man der igjen:)
    Slik er det bare ...en må ta den tid man trenger.
    Ha forsatt en fin kveld Sissel..... her venter symasinen
    Klem til deg igjen

    SvarSlett
  3. Heldige deg! De er så fine! :o)

    Ser ut som dere hadde en super tur til London. :o)

    Ønsker deg deilige høstdager, Sissel!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Hei skjønning!
    Det er jo jeg som har verdens beste nabo!:) Og du er selvfølgelig velkommen inn anytime for å se på prosjektene her:) Har du vært på Stadion i kveld? Skuffende!:( Klem Klem H

    SvarSlett
  5. Hei du,
    tusen takk for koselig hilsen hos meg.
    Så fin den plakaten er, en slik en er kjekk å ha. Ser du akkurat har vært i London, jeg skal dit sammen med min venninnegjeng om 2 ukers tid. Gleder meg masse til det. Må prøve å få til en tur til Portobello Road vi og.

    Klem Elizabet

    SvarSlett
  6. Synstestene til Heidi er kjempefine - så koselig å bli overrasket av en sånn. Gode naboer er kjekke å ha:-)

    Håper det går fint med deg, og at formen er stigende. Ønsker deg en riktig fin, ny uke! Kanskje vi treffes på loppemarked til helgen?

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...