tirsdag 31. august 2010

En tid for shoppingtips!



På torsdag skal denne jenten ut på tur igjen, og denne gangen går turen til London. Vi er en gjeng med jenter/damer i en alder fra 25 til 64 år som reiser, så dette skal bli en kjempehelg. Denne gangen er det min søster, mor, kusine, to tanter og konen til min fetter som pakker koffertene og flyr over til storbyen.


Vi var i London i fjor på samme tid, så jeg har en viss oversikt over noen butikker som jeg vil besøke igjen. Men jeg blir veldig glad hvis det er noen som kan komme med noen shoppingtips, som f.eks hvor kan jeg finne klær fra Noa Noa eller hvor er den beste Kath Kidston butikken? Vi har bare to dager på oss, så her må tiden utnyttes effektivt. Jeg ser for meg en dag i og rundt Oxford Street og en dag på Notting Hill/West End.

Venter spent på tips fra dere.

3 kommentarer:

  1. Har ikke vært i London siden jeg var tenåring, så shopping i London har jeg ikke peiling på. Men tenker du finner maaange spennende butikker, din heldiggris:-)

    Kos dere masse! God tur!

    Klem

    SvarSlett
  2. Markedet i Portobello Road er jo et must. Ellers har alle de store merkene hjemmesider hvor du kan se hvor de har butikker. Jeg er ganske sikker på at Noa Noa har en slik side.
    God tur! :)

    SvarSlett
  3. Dette høres kjempekjekt ut. Problemet blir vel egentlig å begrense seg.

    Noen konkrete tips om butikker har jeg ikke, men er brennsikker på at du finner det du er på utkikk etter.

    God tur.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...