onsdag 25. august 2010

En tid for lys i mørke


Ute hersker det ingen tvil om at høsten har kommet. Det blir tidligere og tidligere mørkt om kvelden, det er mer regn enn sol og gradene kryper nedover. Men alle årstider har sin sjarme!

Det er jo koselig å sitte inne å kose seg med noe håndarbeid og levende lys når regnet plasker på vindusrutene. Og på denne tiden av året kan man liksom ikke ha nok lykter og levende lys.

Jeg falt for denne lykten på Hjerterom i helgen, så den måtte jo bare få bli med hjem. Og jeg tror nok jeg skal få mye glede av denne, selv om mannen i huset ikke helt forstår seg på dette.


Disse fine hjertene fra Maileg fikk også være med i bæreposen. Vi som ikke er noen guruer bak symaskinene, kan nå altså kjøpe oss "hjemmelaget" pynt. Hadde det ikke vært for at jeg nå er så ærlig og annonserer at disse er kjøpt, kunne jeg sikkert ha skrytt på meg disse.

Ha en fin kveld!

8 kommentarer:

  1. He, he, det er ikke meningen at mannfolk skal forstå seg på slikt:-) Kjempefin lykt du har funnet - perfekt på kvelder som dette. Og hjerter fra Maileg fins hjemme hos meg og:-)

    I morgen er turdag. Sikker på at du ikke skal slenge deg med??? Kom an´igjen!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det er en sjarm med denne tiden også.
    Telys,fyr i peisen og god te i koppen..Det er jo kosleig da.Men synd sommeren var så kort.
    men misunnelses verdig ferie jeg ser lenger nede på siden din.Du har nok fått en herlig dose sol og ferie.Det må være godt:)
    Ha en fortsatt fin uke.
    Lyktene var veldig søte,hjertene likså.
    klem fra Monja

    SvarSlett
  3. Kjempe fin lykt.... og hjertene kunne jeg kjøpt selvom jeg syr
    Mannfolk....nei de forstår seg ikke på slikt.
    Ha en fin torsdag
    klem

    SvarSlett
  4. Lykta var super söt og den får du mange koselige stunder med det er jeg sikker på :O)
    Hjertene var også veldig fine og det gör jo ingenting att du ikke har sydd de, alle kan jo ikke hålde på og sy hele tiden *ler* Stor klem til deg!

    SvarSlett
  5. Jeg har litt problemer med å komme meg i høstmodus, men merker selvfølgelig forandringer. Masse levende lys er jeg storforbruker av, så jeg er absolutt enig i at høsten er en fin årstid. Men har vi egentlig hatt sommer?

    Både hjertene og lyktene var delikate.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  6. Kjempesøt lykt :)
    Jeg sier alltid til meg selv at nå, nå er det nok lykter og staker... Trenger jeg å si at det er som å snakke til veggen...?
    Jeg er foresten også tilhenger av å kjøpe hjemmelaget pynt, symaskin ferdighetene er ikke mye å skryte av*sukk*

    SvarSlett
  7. Flott lykt. Den likte jeg også :) Her er det ikke blitt mørkt nok om kveldene enda til å tenne lys. Det må liksom være mørkt for å få den rette stemningen. Kan ikke si jeg venter på mørket og vinter akkurat. Men når det først blir, er det det å tenne lys som er det fineste med denne årstida :)

    SvarSlett
  8. Hei du, tusen takk for koselig hilsen. Lene Bjerre får du nok kjøpt i interiørbutikker, her i Oslo er det flere som har merket. Kjempemye lekkert så anbefaler deg å sjekke det ut nærmere hvis du har mulighet.

    Klem Elizabet

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...